sobota, 31 stycznia 2015

Honorowi członkowie cz.1:Will, Shun, Feliks i Byron!

To najpierw zdjęcia liderki tej grupy, autorki opowiadań o ,,Shaman King”, ,,Bakugan” , ,,Młodzi tytani” i ,,Xiaolin Showdown” , a także mój minister do spraw tortur i wojny! Przywitajmy wielkimi oklaskami Willmer Cole!



A tutaj widzimy, droga wycieczki, Shuna Kazami, bodajże najbardziej ogarniętego z całej grupy!



Nasza dumna ojczyzna, najlepszy kompan do picia wódki, jedzenia paluszków i pierogów oraz do rozruchów wojennych, Feliks Łukasiewicz!



Gwiazda piłki nożnej i jeden z najładniejszych postaci ,,Inazumy Eleven”, dziewczyny piszczą na jego widok! Oto Byron ,,Aphrodi” Love!



Tak, ta piękna, zaprzyjaźniona z nami grupa jest bardzo wyjątkowa. Shun jest tym odpowiedzialnym, Feliks wyjada wszystkie paluszki i pierogi, Byron został zaciągnięty przymusem i jest asystentem asystenta Autorki, a Will trzyma wszystkich w raźnej kupie! Już nieraz razem współpracowaliśmy, chociażby przy odbijaniu Saska i uwalnianiu Itachi’ego, nadziewając się po drodze na Saurona i Voldemorta. Zdarzały się nawet wspólne imprezy, chociaż zwykle Byrona na nich nie było…
Aphrodi: Bo wtedy mnie jeszcze nie było -.-
O, cześć!
Feliks: Hej! A ojczyzna to co?!
Felek~!
Feliks: Tak lepiej ^o^.
Will: Hejka ^^.
O, jeszcze Will! A gdzie posialiście Shuna?
Will: Nie chciał nas do ciebie puścić, więc go związaliśmy i wrzuciliśmy do szafy ^.^”
Oł XD
Will & Byron & Feliks: *Wyszczerz*
Dobra, zamiast tak stać to lecimy na imprezę do mnie! Wena! Po brata leć!
Wena: Spoko!
A reszta organizować imprę, no już! Ma być muzyka, jedzenie, paluszki i balony!
WDP: Ta jest!
A my idziemy im pomóc*zgarnia Will, Byrona i Feliksa*.

Chyba o czymś zapomniałam…Ach, tak! Piosenki!

2 komentarze:

  1. Felek: *mega wyszczerz*
    Shun: =.=
    Ah, ta moja pamiętna szafa~!
    Byron: Jaka szafa? O.o
    Shun: Stare dzieje...
    Felek: *dalej się szczerzy*
    A impreza to musiała być niezła skoro nic z niej nie pamiętam xD
    Shun: *facepalm*
    Felek: Ależ spokojnie, nie było gorzej niż podczas tej z Tytanami *wspomina*
    Jak ciebie tam nie było! XD
    Ekchem. Dziękujemy za własne pięć minut, Darka-chan ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się wam opis spodobał^^.
      A z tą szafą jakoś mi tak przyszło do głowy, że pewnie tam byś go zamknęła XD
      Kyuu: Zmieniliśmy piosenkę Aphrodi'ego z NanoKarrin na Discord.
      Hao: Uznaliśmy jednogłośnie, że tamta nie bardzo pasowała do niego, pomimo wyliczeń bogów.
      Yoh: No ale koniec końców były przecież rzymskie, a nie greckie.
      Ale impreza była przednia, nie martw się! Shun jakoś się uwolnił z szafy i do nas przyszedł, lecz kiedy zaczął was opieprzać to podeszłam do niego i wyrwałam na alkohol^^. Zapomniał o was, jak się zgadaliśmy^O^. Gorzej, że Aphrodi'ego znalazłam w pobliskim stawie na łódce...
      Tsuna: Już się bałam, że postanowił umrzeć, bo w łodzi były białe kwiaty o.O Cała łódka była nimi wypełniona, a Byron na nich leżał...
      A resztę to może kiedy indziej się powie XD
      Pozdrawiamy!
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń