niedziela, 5 kwietnia 2015

Honorowi członkowie, cz.2 – Lucy.

Darka: *Czyta gazetę i je czekoladę*
Kyuu: Darka-san…
Darka: Co?
Kyuu: Ty masz jeszcze do wrzucenia jednego członka honorowego…
Darka: Serio?*Wyrzuca gazetę za siebie i sprawdza notatki*Na włosy Lucifera, rzeczywiście!
Lucy: Jak mogłaś o mnie zapomnieć?!
Darka: Jak mogłaś zapomnieć, którego się urodziłam?!
Lucy: Punkt dla ciebie -.-
Darka: Dobra, trza jakieś zdjęcie ci dać.
.
..
….
…..
*Po wielu godzinach szukania jakiegokolwiek zdjęcia Lucy wreszcie jest!*




Darka: Ta, Lucy przypałętała się do nas, gdyż była mi troszku w niektórych one-shotach potrzebna, jako element dekoracyjno-poboczny.
Lucy: Hej!
Darka: Ja nie gej!
Lucy: Zmieniłaś płeć XD?
Darka: Weź ić się goń, zarazo!
Lucy: *Wytyka język* Nie ;P
Darka: Schowaj język, wyglądasz jak ciota.
Lucy: To mój tekst!
Darka: A co mnie to?!
*Nagle dziewczyny znikają i pojawia się Yoh*

Yoh: Jako, że one mogą tak w nieskończoność, uznaliśmy, że zdejmiemy je z wizji, zanim będzie za późno. A teraz podajemy piosenkę Lucy!

Hao:*szeptem* Pamiętaj dać Darkę-san na początek pozdrowień.
Yoh: Taa...Bo tym razem mnie zatrzaśnie w piwnicy przez przypadek specjalnie -.-
Pozdrawiamy!
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia


Lucy: Czemu nie napisałaś, że jestem córką Hadesa z błogosławieństwem Ateny?
Darka: Bo nie wszyscy ludzie, którzy czytają moje bazgroły przeczytali Percy'ego Jacksona -.-
Lucy: Znajdę wszystkie te osoby i zmuszę je do przeczytania! *Wynosi się z domu WDP*
Darka: Taaa...Powodzenia życzę, połamania nóg i tak dalej...*Wraca do czytania gazety*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz